onsdag 27 juni 2012

Äntligen ledig!

Idag for vi på tippen med en massa skräp. Gjorde också bort en massa andra ärenden innan de var dags för Micke att dra på jobbet igen. Jag och Jasse har myst på, ätit en massa gott, och jag fick t om vila på soffan en stund medans han skruvade i sina leksaker. Han har fått för sig att skruva isär alla sina leksaker! Och det är ju inte alltid lika enkelt å skruva tillbaka alla delar sen heller...
Efter min lilla vila så fick jag massa energi, började städa, tvätta, måla Jasses säng, rensat lite här och där, fått ihop två stora kassar, en som ska kastas och en som ska lämnas på kupan.
Det blir förresten Kiruna till helgen, löste sig både med hundvakt och jobbet! Så de blir säkert kul, blir nog inte så många resor dit upp resten av den här sommarn.

Från en sak till en annan, satte nog aldrig upp en bild på den senaste tatueringen jag gjorde på Lollo, en blomranka på revbenen.


Nä nu börjar klockan bli mycket, imorrn ska jag och Jasse iväg å fota han på Brolles rosa Cadillac. Har ju som fått för mig att fota Jasse på snygga raggarbilar, sen när jag fått en bra samling med snygga bilar ska jag göra en lite fotovägg här hemma! :)








Inga kommentarer: