fredag 1 juni 2012

124 dagar kvar!!

Till bf!!!!! Är så rädd och nervös, haha! Samtidigt som jag längtar så oooootroooooligt mycket efter den lilla!!! Googlade runt lite, försökte hitta nå om S-byns förlossningsavdelning, förutom det lilla som står på nll.se alltså. Hittade en rätt bra blogg, fick en liten inblick i hur nån annan upplevt sin vistelse där. Det lugnade mig faktiskt lite. Fattar inte varför jag redan nu börjar å nojja mig för förlossningen..... Men det är väl det att man vet vad man har att vänta. Tyckte det var så bra i G-vare,litet och mysigt,och där hittar man ju åtminstonne. I S-byn har man ju knappt varit, och tänk om man inte hinner fram i tid!!?? Inte fan har man tid å irra runt där å leta efter nån förlossningsavdelning om det går fort....

 v.13

Nuläget- v.23
Iallafall, så är bebisen helvild i magen, speciellt på morgonen å på kvällen när jag lagt mig. Sist (i v.20-21) när vi var på mvc så hörde vi knappt nå hjärtljud för bebisen for runt som en galning och försökte undvika dopplern allt vad hon levandes orkade. Hoppas de går bättre nästa gång. Magen växer då som aldrig förr :)

Inga kommentarer: