söndag 19 april 2009

Tisdag...

Har fått tid hos veterinären till nästa måndag, bra att ha nåra dar å förbereda sig för ifall det skulle vara nå värre än jag tror. Blir lite stressigt för samma måndag fast tidigare ska jag me lillen på bvc, men där ska det väl ändå it ta hela dan....

Idag for jag å Jasse till graven, tände lite ljus å sa hej. Det var ett tag sen nu vi var där sist. Sen for vi å hälsade på Helen å Roggan. Jasse somnade där så fick vänta ett tag tills han vaknade inna jag kunde fara, ides it börja väcka han för då blir han på så dåligt humör och jag orkade inte med det då. Sen efter det for vi å lämna bilen på lagning, den har börjat låta konstigt och den började till på köpet rycka idag, och det är inte soppatorsk för det misstaget gör man ju inte om, så det fanns väl nästan 30 l i tanken iallafall, men som vanligt ska det ju alltid vara något me dom där bilarna....

Måste också berätta om bloggen jag läste, som Anette skriver om i sin blogg. Fy fan vad fruktansvärt! Det man läser får en verkligen att tänka om litegrann, en så otroligt stark tjej, som kämpade ända in i det sista. Kan ju lova att jag grät nåra skvättar under läsandets gång, och vissa delar orkade jag inte ens läsa. Det är några dagar sedan, men fortfarande tänker jag på henne då å då. Historien lämnar en verkligen inte oberörd! http://mittlivsabina74.blogspot.com/

Inga kommentarer: