torsdag 23 april 2009

...........

Dom senaste dagarna har vi varit och promenerat massor. Micke testade att cykla me max också, och det gick rikitgt bra. Max har ju gjort det förut, men det är så många år sen så jag trodde han skulle glömt allt, men det gick superduper bra!


Idag promenerade vi in till stan, köpte öronljus på hälsokost affären och sen for vi och handlade lite bakvaror, och så tog vi strandpromenaden hem och käkade glass för det var verkligen varmt ute idag!


Bakade kanelbullar, som blev rikitgt smarriga! :D




Gav Max en dusch igår också, det behövdes verkligen, men sen stank lägenheten blöt hund i flera timmar så jag var tvungen att ösa på med lite doftljus...


Ska nog ringa Sofi imorrn, hon skulle ta bort Tyson igår, men vet inte hur det gick. Men med tanke på att hon bokat tid för det och allt så blev det nog gjort :(


Hörde förresten att Nikita Hair ska öppna i Luleå, ska söka lärlingsplats där imorrn! Jag vill ju som börja jobba nu, och alternativet är ju att starta eget, och det vill jag jätte mycket, men det är ju så otroligt mycket mer ansvar och jobb! Men vi får se hur det går....


Ser förresten att Max är väldigt stel i bakbenen nu, han tar lång tid på sig å resa sig upp också...stackarn!



Nybadad gulleplutt!

2 kommentarer:

Kirunan hopo! sa...

Jag hoppas ju att de finns bullar kvar till nästa helg... fast iof så hade de inte vari fel alls me färska bullar när vi knackar på.. å jo färskt kaffe oxå för den delen! =)

Carina sa...

Mmmmm man blir väldans fikasugen såg väldigt goda ut!
Kramen