tisdag 2 december 2008

Tisdag bara...

Idag har jag mest gjort uppsättningar hela dan i skolan. Till helgen ska vi ha brud & bröllop, så det e ju bra å öva på basfästen tills dess. Fick förresten tillbaks provresultaten från förra veckans stora terminologiprov, gissa lycklig jag vart när jag fick veta att ja spikat provet, alla rätt!!!! På tal om det kanske ja ska börja läsa lite i hår & kemi också, har prov nu i veckan på det.
Från det ena till det andra, i fredags hände då inget speciellt. Micke kom hit, vi hyrde film, var å skjutsa hans kompisar till och från krogen. Det var så jävla härligt å bara ta det lungt. På lördagen festade jag, och så blev vi tilsammans jag å Micke, såhär officiellt alltså :) Men nu har it jag tid med det här längre, måste börja plugga!

1 kommentar:

A-Poromaa sa...

kul att ni är tillsammans nu :) är så glad för din skull att allt äntligen ser ut å börja vandra mot den ljusa sidan :)