onsdag 10 december 2008

Magsjukeepidemi

Jaaa....behöver ja säga mer? Magsjukan eller nåt annat liknande virus sprider skräck i vår skola....Både Therese å Cigdem som jag bor me har varit hemma idag, hoppas bara ja klarar mig! Känner mig då ganska okej iallafall, och det ska ja fortsätta med åxå....

Har egentligen inget vettigt å skriva, men nu när jag ändå inte har nå bättre för mig så tänkte jag kladda nåra rader :) Har varit duktig i skolan idag igen som vanligt, hade en kund på eftermiddagen å det gick superduper bra. Nu har vi bara nästa vecka kvar, sen e de jullov å jag får åka hem till mitt älskade barn!!!! Känns som evigheter sen jag sist kramade han...

I helg blir det antingen fest, det e ju ändå sista lediga helgen vi e här i övik, så vi hade tänkt dra en klassfest med krogkväll, men halva klassen ska visst hem, så det känns ju lite tråkigt, eller så blir det en sundsvallstripp, Ikea å allt det där...

1 kommentar:

A-Poromaa sa...

Blir de ikea har jag en önskelista! =) Ganska kul de där, folk frågar vad man önskar sig i julklapp mitt svar är alltid desamma, nä jag kommer inte på nå jag vill ha eller behöver, men nämner nån ikea finns de alltid saker man behöver =)