lördag 13 december 2008

Äre fest så äre!


Igår hade vi klassfest. Halva klassen var inte med, men det var kul iallafall. Micke tog med sig Tommy, Johnny och Gustav. Sen kom Johnny nr 2 me sin brorsa Tommy och en annan kille som heter Martin, så vi var ju några stycken iallafall. Det var faktiskt svinkul på själva festen, dock blev jag rätt full på bara 4 starköl, hade sån jäkla huvudvärk och började må ganska illa, så ja hade ingen lust att fa ut på krogen,men blev som vanligt övertalad. Å så fick vi vänta på taxi i 100 år, den kom å tog med alla andra förutom mig, Micke och Gustav, så vi fick promenera ner ti stattis i snöslask å regn, var helt jävla genomblöt. Sen kom en taxi å hämta oss därifrån. Fick stå i kö utanför Olearys i säkert en halvtimma, mina byxor va blöta ända upp ti knäna å skorna ska vi inte ens tala om. Var lite lagom less...

Sen kostade det fan 100 spänn å gå in bara för att det var nå metallica kväll, det sög ganska mycket. Men hade rätt kul iallafall, sen när vi skulle fara hem så fick vi vänta på taxi i tiotusentals år igen! Nä, fan vad glad ja e att man inte ska ut i övik igen på ett tag...
Fick en bild på min snygging Micke åxå :)


Och en på mina snyggingar Therese å Lise med! Skulle ju inte dricka något mer på krogen, men nog fan blev det några smirrar å nån öl ändå....så idag mår man väl sådär. Väntar på att Micke ska komma me min bilnyckel så att Lise å Therese kan fara på Sibylla å köpa världens bästa lucia present!





Inga kommentarer: