söndag 4 oktober 2009

oj jesus!

Vad längesen det var jag uppdaterade här, hade faktiskt glömt bort hela bloggen! :P
Nå bättre sent än aldrig.....
Hm, vad är det som har hänt sen sist då? Jag började jobba på salongen i skellefte, efter att dom ringt å tjatat. Jobbade där i 5 veckor, mer pallade jag inte med. Själva frisörjobbet är hur roligt som hellst, och ja älskar det! Men det är själva salongen som får en att bli galen....vart så jäkla less på att det mer var som en fritidsgård än som en seriös arbetsplats. Vissa var så jävla lata där så hälften vore nog, och kompisar hängde där hela tiden. Chefen var otroligt svag och satte gärna över allt ansvar och alla konfrontationer på nån annan, och så var det mycket annat skit som pågick där också men som jag inte ska dra upp här. Men iallafall, jag fick nog....
Så nu är jag arbetslös igen, men har ev något på g här snart! ;)
Jag är så trött nu så jag orkar inte skriva mer,har huvudvärk efter att ha sniffat färgförtunnare hela dagen då jag målat skåpluckorna, sätter ut lite bilder istället från den senaste tiden...ska upptadera bättre nån annan dag!




Okej, jag hade tydligen inte fotat så mycket heller den sista tiden, men det beror nog på att jag jobbat så mycket ;) Var ju faktiskt borta hela dagarna, var hemma först vid halv åtta tiden på kvällen dom flesta dagar.....men jaja, tjingeling!

Inga kommentarer: