söndag 16 augusti 2009

Tattisar...

Har börjat få lite förfrågningar om tatueringar igen, var som ett tag sen sist jag höll på med det. I helgen fortsatte vi på mickes tatt, sen började vi på en ny på överarmen bara för att jag tyckte det kändes så kul å hålla på med det igen!

Så kul så jag t om kladdade en på mig själv med...tog bara ca 2,5 timmar med pauser inräknade så det e väl åxå nå personligt rekord....men det vart fint tycker ja.

Rosen blev jag nöjd med, men själva "rankorna" eller vad man ska kalla dom var rätt svåra å få jämna, speciellt när man bara har en hand å greja me, men men....

Det här är alltså min underarm....

jaa....annars har de väl inte hänt så mycke här....har hållt på lite med skåpluckorna, men det är så mycket kvar att göra fortfarande, så det blir inge bilder på det än....

Om man skulle käka nå kvällsfika å sen kanske hoppa i säng, Jason har dagis imorrn så det blir upp tidigt, tar med båda hundarna varje morgon på rundan och sen upp i skogen osv....

Nattinatti!!!

1 kommentar:

RockinJowie sa...

Fyfan vad härligt!! Jag är oxå så sugen på att gadda mig !!