fredag 10 februari 2012

fan vad dåligt...

av mig att glömma bort hela bloggisen! Men är ju här nu, så...
Gudars vad de händer mycke nu....jobbar mycket och så försöker jag passa på att pyssla här hemma allt vad jag orkar när man väl har tid....en massa saker måste bli klar innan sommarn, för då ska vi börja med bagarstugan, och allt annat "ute göra". Ska dessutom jobba mycket i sommar, ska inte ha semester alls heller. Sen till hösten är det spännande saker på gång, så då hinns inte med nå renoveringar inte, så därför stressar jag på med allting nu istället!

Det har varit riktigt kallt nu ett tag, men idag känns det mildare. Har varit uppe redan vid 5.30-6 varje morgon, kan inte sova av en massa olika anledningar. Men måste säga att de är skönt att vakna tidigt på lediga dagar och sitta i sängen, dricka kaffe och se tv.

Känner mig lite irriterad mest hela tiden, så har gjort en liten lista på allt som stör mig just nu:

Katterna- dom vägrar vara ute, i stort sett sen snön kom, dom retar mig till vansinne när dom e innomhus 24/7 och hittar på all jävulskap bara för att dom e understimulerade....

Rhianna- Har aldrig tålt hon från första början, undviker hennes skitmusik, men en morgon såg jag hennes nya musikvideo på vakna med the voice, och man kan ju inte annat än skratta. Tror hon försöker vara sexig, men det ser mest ut som att hon fått svampinfektion, haha stackarn!!

Amanda Fondell- Är så jäääääävla less hennes sluddrande fylloröst, och skiten går ju inte att undvika om man ska lyssna på radion överhuvudtaget.

Har en massa annat som irriterar mig också, men de får va bra för idag, vill inte vara för negativ! Det händer en massa positiva saker också men det ska jag hålla för mig själv ett tag till! ;)

1 kommentar:

sofie sa...

fan så skön list, du gjort. Kan vi inte göra veckans hiss o veckans diss på bloggarna??