måndag 10 januari 2011

Back in the days...

Började leta upp mina gamla foton, för att scanna in dom i datorn å sen kunna bränna dom på skiva. Hittade nåra rikitgt gamla bilder på mig och min bästa barndomskompis Anna. Vi bodde grannar på den gamla goda tiden, och hon var nog den första kompisen jag träffade :) Kommer ihåg att vi umgicks varje dag, och såg björnes magasin, sen var jag alltid tvungen att gå hem efter det. Haha, ja det finns mycket minnen!

Här badar vi nere i deras källare, det var alltid svinkallt där nere :)



Jag , Malin och Anna!

Ja det var härliga tider det! Ska försöka leta fram alla mina gamla foton, men jag tror de mesta är nere i källaren, och där ids jag inte rota, ska ju ändå förhoppningsvis flytta snart, så kan man gå igenom alla kartongerna då istället. Nu ska jag ut med hundarna. Jasse är på dagis och micke jobbar. En kopp kaffe å en cigg på det först....

1 kommentar:

Kirunan hoopooo! sa...

Fan va skoj me gamla foton.. tänkte oxå framkalla lite gamla bilder å förstora några =) är de förresten trä labbor malin har på sig? =) hehe