torsdag 11 februari 2010

ojdå....

Längesen man uppdaterade här,som vanligt....
Är iallafall sjuk, IGEN...fan va less man blir! Var sjuk för bara typ 2 veckor sen kanske, jobbade mina två sista dagar på salongen med feber å huvudvärk, och det var inte roligt. Jag har iallafall slutat på salongen igen, och nu är det för gott! Ids inte gå in på hela historien om varför, men jag orkade inte med nå mer. Har iallafall hunnit med en massa annat sen jag slutade där. Var i Kiruna nästan en vecka, sen är kökstaket helt färdigt, skåpluckorna håller jag på med fortfarande, det tar en evighet eftersom att jag har dåligt med plats å måla på, sen tar färgen hundra år på sig att torka! Men hallen har vi hunnit helt färdigt med också, ska lägga ut lite bilder på den....
En trevlig liten före bild....reglarna är på plats i hallen och takläggandet är på gång!

Nytt tak, nya lister, nya tapeter! (och en ny takspot...)


Sådärja....de var väl allt för den här gången! :P

Inga kommentarer: