fredag 3 juli 2009

Midsommar!

Kom på att jag glömt skriva om midsommar! Vi åkte ner till Mickes föräldrar i Docksta, for ner till sundsvall och Ikea först. Det ligger ju rätt nära. Själva midsommarafton åkte vi båt, Jason fick köra och det tyckte han var skitkul, åkte ut till en ö där mickes föräldrar brukar vara varje midsommar med en massa annat folk. Sveriges högsta ö- Mjältön, fick jag lära mig :) Där var vi då nåra timmar och det var trevligt. Båtfärden dit tog ju nästan en timma, men jag klarade mig från sjösjukan :P








Under vistelsen där nere var vi också till Timrå och hämtade våran nykomling, Boss. En liten rottis kille. Kändes lite konstigt att köra förbi Övik också utan Lise och Therese i bilen, man förknippar ju som Övik med hair design school och alla härliga människor man lärde känna där!








Inga kommentarer: